Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk hieronder bij de veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact met ons op.

  • Wat is een review?

    Een review is een beoordeling van een voorstelling en theater/podium. WIj horen graag wat je ervaring was en andere (potentiele) bezoekers ook! Je mag alleen een review geven als je de voorstelling daadwerkelijk gezien hebt. We verwachten dat je netjes en respectvol blijft en behouden het recht een review te verwijderen als dit niet het geval is. Je kunt zelf bepalen of je je volledige naam of alleen je voornaam doorgeeft bij een review. Een e-mailadres is verplicht, maar niet zichtbaar op de website.
    Een review kan niet meer bewerkt worden nadat deze verzonden is. Mocht je toch de review nog aan willen passen of laten verwijderen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@applaus.nl

  • Wordt mijn review weergegeven op andere websites?

    Ja, je kunt je review tegenkomen op andere websites. Applaus is een samenwerking van podia en artiesten/producenten. De aangesloten leden mogen van hun eigen podium of voorstelling de relevante reviews weergeven op hun eigen website.
    Zo helpen we zoveel mogelijk mensen met de ingestuurde reviews, een compliment voor onze bezoekers! Meer informatie over de reviews kun je vinden in onze Gebruiksvoorwaarden en privacybeleid.

  • Als ik een review schrijf over een theater/podium of voorstelling, kunnen zij dan contact met mij opnemen?

    De gegevens van een reviewer worden niet gedeeld met andere partijen. Wel kan een producent of podium op de website reageren op een review. Wil je iets doorgeven aan producent of podium en wil je graag een reactie? Dit kun je doen via een privé-bericht bij het geven van je review. Alleen dan worden je contactgegevens gedeeld met betreffende organisatie.

  • Wanneer wordt mijn review geplaatst?

    Na het verzenden wordt je review verwerkt in ons systeem. Meestal zie je de review binnen een paar minuten terug op de website. Soms kan het wat langer duren, tot maximaal één uur. Wacht dus even af voordat je een review opnieuw instuurt.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    Je kunt op de inlogpagina op 'Mijn profiel' aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent. Je ontvang dan een e-mail met instructies hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

  • Ik heb een ander emailadres, hoe log ik nu in?

    Je kunt in 'Mijn profiel' je e-mailadres aanpassen. Hiervoor log je eerst in met je oude e-mailadres. Het wachtwoord kan gewoon hetzelfde blijven. Als je het hebt aangepast, kun je de volgende keer inloggen met je nieuwe e-mailadres.

  • Ik ben verhuisd, hoe geef ik dit door?

    Je wachtwoord blijft hetzelfde. Na het inloggen kun je in 'Mijn profiel' je adresgegevens wijzigen.

  • Waarom moet ik mijn adres- en contactgegevens achterlaten?

    De adres- en contactgegevens worden opgeslagen bij je bestelling in het systeem van het theater/podium. Zij moeten je kunnen bereiken in geval van nood (zoals een annulering bij ziekte van een artiest). Ook worden deze gegevens gebruikt ter verifactie bij de kassa als je bijvoorbeeld de tickets vergeten bent.

  • Ik heb een vraag die niet bij deze ‘Veelgestelde vragen’ staat, hoe kan ik deze stellen?

    Geen probleem! Neem contact op met onze vriendelijke klantenservice via tel. 085-7823580 (ma t/m vr van 9:30-18:00) of klantenservice@applaus.nl.
    Voor specifieke vragen over de voorstelling, aanvangstijd en tijdsduur kun je contact opnemen met het betreffende theater/podium.